طراحی کمپین

تیم تبلیغات اینترنتی ما پس از بررسی‌ موقعیتی سازمان و بررسی استراتژیک محصول به کمک اطلاعات دریافتی از مشتری به طراحی یک کمپین تبلیغاتی می پردازد. جمع آوری اطلاعات گام اولیه این پروسه می‌باشد که نیازمند همکاری تنگاتنگ با کارفرمای محترم می‌باشد، چرا که تنها مرجع صلاحیت دار برای تایید اطلاعات مورد نیاز خود کارفرما می‌باشد. پس از جلسات حضوری متعدد و بررسی اطلاعات طی مراحل زیر به طرحی کامل و جامع برای جذب مخاطب حداکثری خواهیم رسید:

  1. هدف گذاری: در این مرحله هدف از تشکیل کمپین مشخص می‌شود.
  2. بررسی جامعه هدف: بررسی مخاطبین یک محصول یا خدمت گارم مهمی در اثر بخشی تبلیغات است. شناخت دغدغه‌های مخاطب برای انتخاب پیام، محتوا و رسانه مناسب بسیار اهمیت دارد.
  3. انتخاب شعار: شعار کمپین با انتخاب محتوای پیام مناسب گره خورده است. بهترین و اثرگذارترین تبلیغات آن است که در کنار جذابیت و سرگرمی برای مخاطب، به لحاظ محتوایی نیز مرتبط و در عین حال تاثیرگذار باشد.
  4. تعیین بودجه: سقف هزینه‌ای که کارفرما مشخص می‌کند، می‌تواند نقشه راه را برای کارشناسان تبلیغاتی ما مشخص‌تر کند.
  5. بررسی بسترهای موجود: بررسی رسانه‌های در اختیار کارفرما و استفاده بهینه از آنها از روش‌های کم هزینه و اثربخش تبلیغاتی می‌باشد.
  6. انتخاب ابزارهای مناسب: با توجه به مخاطبین، محتوای پیام تعیین شده و بودجه تبلیغاتی ابزارهای مناسب تبلیغاتی انتخاب و به تایید کارفرما خواهد رسید.
  7. انتخاب بستر مناسب: با توجه به بررسی مخاطبین، محتوای پیام تعیین شده و بودجه تبلیغاتی و ابزارهای انتخاب شده و همچنین نتایج بررسی بسترهای در اختیار کارفرما، بسترهای هدف انتخاب و به تایید کارفرما خواهد رسید.
  8. اجرا: پس از طی مراحل فوق و مشخص شدن نقشه راه به اجرای کمپین تبلیغاتی در مدت زمان مورد توافق خواهیم پرداخت.
  9. ارزیابی: ارزیابی اثربخشی کمپین تبلیغاتی در زمان‌بندی‌های از پیش تعیین شده، به صورت ازریابی پیش از اجرا، ارزیابی حین اجرا و ارزیابی پس از اجرا صورت خواهد گرفت و نتایج آن به صورت مکتوب برای کارفرما ارسال خواهد شد.

4 پاسخ به “طراحی کمپین”

  1. پیام گفت:

    شما خودتون مشاور تبلیغاتی هستید؟

  2. شبنم گفت:

    واقعا اتفاق خوبیه

  3. حاجیلی گفت:

    سلام
    حاجیلی هستم دبیر و‌معاون هنرستان خوارزمی در استان گلستان
    در حال راه اندازی اکوکمپ گردشگری عشایری گینگ جای هستم این پروژه یک پروژه آموزشی است ، بخشی از طرح ساخت مزرعه آموزشی – گردشگری دانش آموز دانش آموز کارآفرین ،
    بیش از ۶۰٪ طرح را سرمایه گذاری کردم باقی سرمایه لازم را از طریق راه اندازی کمپین تامین مالی جمعی در سایت جمع سپاری دونیت تامین کنم ، خواهشمندم راهنمایی کنید
    t.me/TourEntS

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *